Pozycjonowanie stron www, a wyszukiwania miesięczne

2020-07-15

Punktacja za jakość, czyli quality score, opiera się na jakości ogłoszenia i strony przeznaczenia (LPD, landing page quality) w odniesieniu do słowa kluczowego oraz na click through rate (stosunek kliknięć i impresji czyli wyświetleń ogłoszeń). Celem jej jest regulacja mechanizmu licytacji poprzez ustalenie rankingu ogłoszenia oraz efektywnej wartości CPC.


Pozycjonowanie stron www http://mateuszkozlowski.pl/, a Google

Ranking ogłoszenia jest dany przez iloczyn quality score i maksymalnej oferty ogłoszeniodawcy. Efektywna wartość CPC jest natomiast dana stosunkiem pomiędzy własnym quality score i rankingiem ogłoszeniodawcy, który jest pod nami, jeżeli wskazuje się na pozycjonowanie stron www.


Mając ponad 12 500 miliardów wyszukiwań miesięcznie, Google jest najbardziej znaną wyszukiwarką na świecie - jego potencjał umożliwił mu nie tylko zrewolucjonizowanie metod wyszukiwania użytkowników w sieci, ale także uczynienie z niego źródła niebagatelnych dochodów. Google AdWords jest narzędziem oddanym przez Google'a do dyspozycji ogłoszeniodawców, aby mogli realizować kampanie oparte na wynikach wyszukiwania użytkowników, jak i kierować ogłoszenia reklamowe do swych partnerów wyszukiwania (chodzi o inne wyszukiwarki, które opierają swoje wyniki lub reklamy na systemach Google'a) bądź do sieci witryn wykorzystujących obszar Google AdSense.


Google AdWords przede wszystkim umożliwia nam odpowiednie tworzenie występujących ogłoszeń reklamowych, jak i publikowanie występujących komponentów w całościowej sieci popularnego Google'a. Odbywa się to jednak na głównym kanale poprzez wideo na świecie czy wewnątrz obszaru Google AdSense.